תיירות הר ועמק

חדרי אירוח בסובב בכנרת

חדרי אירוח בסובב בכנרת

אירוח באזור הכנרת – האתרים שאסור לפספס

מחפשים אירוח מסביב לכנרת? הגעתם למקום הנכון. הכנו לכם מאמר מקיף שסוקר את כל אתרי האירוח השווים ביותר באזור הכינרת – מלונות בוטיק, אירוח כפרי, קמפינג ועוד. כל מה שאתם צריכים לדעת כדי לתכנן חופשה מושלמת – בשורות הבאות.

האגם הגדול בישראל

הכנרת, הידועה גם בשמות ים כנרת וימת הגליל, היא אגם מתוק ענק השוכן בעמק החולה בצפון ישראל. זהו מאגר המים הטבעי הגדול ביותר במדינה, ואתר הנופש והתיירות הנצפה ביותר. 

בנוסף ליופייה הטבעי, לכנרת חשיבות היסטורית ודתית עבור שלוש הדתות המונותאיסטיות. הנוף המרהיב של הרי הגליל והגולן המשתקף במימיה, יחד עם האווירה השלווה, הופכים אותה ליעד תיירות ונופש פופולרי ואהוב מאוד וישראלים רבים מחפשים אפשרויות אירוח סביב הכנרת.

סובב כנרת – לינה באתר התיירות מספר 1

לא בכדי ישראלים רבים מחפשים חדרי אירוח באזור הכנרת או מקום לינה בכנרת. האגם מספק סיבות רבות להגיע דווקא אליו:

  • נופים מדהימים – הנוף של הרי הגליל והגולן המשתקף במימיה הכחולים של הכנרת יוצר תמונה קסומה ומרהיבה שהישראלים מתאהבים בה שוב ושוב.
  • מים צלולים ונקיים – הכנרת מתהדרת במים צלולים, נקיים ומתוקים המושכים לשחייה ולדייג.
  • חופים ונופש – ישנם עשרות חופי רחצה מצוינים לצד אתרי נופש רבים סביב הכנרת המאפשרים בילוי משפחתי.
  • היסטוריה רבת שנים – הכנרת קיימת כבר אלפי שנים והיא בעלת היסטוריה עשירה המסקרנת את המבקרים בה.
  • חשיבות דתית – לכנרת יש חשיבות דתית עליונה ביהדות ובנצרות, מה שמוסיף לקסמה.
  • בית גידול לטבע – הכנרת ואגן ההיקוות שלה מהווים בית גידול חשוב עבור מגוון בעלי חיים וצמחים.

מקומות אירוח בכנרת – הטובים ביותר לשנת 2024

ישנם אפשרויות רבות של חדרי אירוח בכנרת. חלקם טובים וחלקם טובים פחות, אלו הם חדרי אירוח סביב הכנרת המומלצים ביותר לשנת 2024:

אירוח בכנרת – צלילי אהבה בכנרת

אתר אירוח על חוף הכנרת "צלילי אהבה בכנרת" ממוקם בלב מושבה מגדל שבגליל התחתון, מול הנוף המרהיב של הרי הגולן. המתחם הפרטי והאינטימי כולל 3 צימרים וסוויטה המקיפים את "בית כנרת" שבמרכז.

האווירה במקום היא כפרית ושלווה, עם צמחייה ירוקה, עצי פרי וריחות צמחי בושם באוויר. יש בו בריכה מחוממת, סאונה, ג'קוזי ענק ופינות ישיבה אישיות לכל יחידה. 

מקומות אירוח על הכנרת – בקתות האגם

בקתות האגם ממוקמות במושבה מגדל שברמת הגולן, עם נוף פנורמי לכנרת, להר ארבל ולהרי הגולן. 

המתחם האינטימי כולל 3 בקתות עץ צבועות בצבעי כחול-לבן – שתי בקתות מיועדות ל-4 אנשים ובקתה אחת ל-6 אנשים. יש באתר בריכת שחייה מחוממת, ג'קוזי, פינות ישיבה מוצלות ופינות מנגל אישיות לכל בקתה.

בכל הבקתות ישנם מיזוג, מטבחון מאובזר, טלוויזיה בכבלים ואינטרנט אלחוטי. מיקומו הכפרי והשקט של המתחם בסמוך לנופים המרהיבים של הכנרת, הופך אותו למקום אידיאלי עבור משפחות, זוגות או קבוצות קטנות המבקשות לנפוש באווירה כפרית ושלווה.

לינה סובב כנרת – החוף הירוק

לאלו המחפשים חווית נופש בסובב כנרת בצורה מעט שונה החוף הירוק זו האפשרות שלכם.

החוף ממוקם בנקודה יפה על חופה הצפון-מערבי של הכנרת, ליד טבריה ומגדל. החוף מכוסה בדשא ועצים רבים היוצרים נוף ירוק ופסטורלי. החוף מיועד למנוחה ושקט – אין בו מוזיקה או מדורות. יש בו שירותי קמפינג, חוף רחצה מוכרז, מסעדת דגים, חנות ועוד. 

החוף פתוח 24/7 ומתאים למשפחות, לבילוי יומי או ללינת שטח. יש בו מתחמים לקבוצות המבקשות פרטיות לצד קמפינג שקט ואיכותי. האווירה הירוקה והשלווה של החוף הירוק הופכת אותו לבחירה מצוינת לחופשה קרובה לטבע ליד הכנרת.

חדרי אירוח כנרת – מלון טיבריא

מלון טיבריא הוא מלון בוטיק השוכן במבנה היסטורי בלב טבריה, בסמוך לטיילת, למדרחוב ולחוף הכנרת.

במלון 27 חדרים וסוויטות בסגנונות שונים – חדרים לזוגות, למשפחות ולחברים. חלק מהחדרים כוללים מרפסת עם נוף לכנרת. המלון עוצב מחדש בסגנון מודרני תוך שימור הקסם ההיסטורי.

יתרונות המיקום הם קרבה לאטרקציות תיירותיות רבות באזור הכנרת, הגליל המזרחי ורמת הגולן. המלון כולל אולם אירועים, חנייה פרטית ושירותי אירוח ברמה גבוהה ומכניסי אורחים.

תיירות הר ועמק – חדרי אירוח ליד הכנרת

באתר שלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של חדרי אירוח על הכנרת ואפשרויות לינה נוספות. אנו עומדים לרשותכם ונשמח לסייע בכל שאלה, בקשה או בעיה שעשויה לצוץ – חייגו: 052-2506777.

תוכן עניינים

he_ILעִבְרִית
דילוג לתוכן