תיירות הר ועמק

בקתות בערפל

מה במתחם ?!

כשנכנסים לבקתות, מריחים את ריח העץ הגשמי, את ריח הקמין, ומרגישים שקט. שקט שנובע מתוך העיצוב המאופק, הקלאסי, הלא מתחכם, החף מאמצעי אלקטרוניקה, עם מגע עיצובי עדין של בקתת הרים אלפינית.הבקתות מציעות אי של שקט, עם כל השרותים האפשריים המגיעים לבקתה, אוכל טוב מהמטבח הביתי, טיפולי אפטר סקי, וניתוק מלא מהשגרה.​הבקתות, שנבנו על ידי בעל הבית, נטולות יומרה להיות חלק מהמרוץ אחר הטכנולוגיה, הן מציעות את ההפך, הן מתאפיינת בתפיסה אקולוגית ירוקה, העיצוב בהן פשוט, עץ כבד ולא מהוקצע, חומר אמיתי ונושם. הן אינן מתיימרות להנתק ולהסגר מפני הטבע, אלא להשתלב בתוכו.המקום כולו שואף לחוויה של טבע, טיולים, וחיבור בין אדם, לאדם ובין אדם לטבע. בימי הבשלת פרי הדובדבן, מוזמנים אורחי הבקתה לטייל ולקטוף דובדבנים אורגניים במטעי המשפחה, הנמצאים למרגלות הישוב הקטן.המקום, מחולק למספר מתחמים, המאפשרים, למספר משפחות, או קבוצות איכות קטנות והומוגניות, חוויה שמשלבת פרטיות בבקתה, וגם את "הביחד" בחדר האוכל, סביב האח והשולחן הגדול, או סביב המדורה בקיץ. הבקתות המבודדות, הנמצאות מחוץ לישוב מציעות לזוגות אפשרות להתבודד בטבע מול הנוף המופלא של ברכת רם. הישוב נִמְרוֹד (או נח"ל נמרוד) הוא היישוב היהודי הגבוה ביותר במדינת ישראל, גובהו 1,110 מטרים, בפסגת הר קטע.שמו של היישוב נובע מקרבתו למצודת נמרוד, והוא נמצא בקרבת היישובים הדרוזים מסעדה, מג'דל שמס ועין קיניה, והיישוב היהודי נווה אטיב.היישוב הוקם על ידי גרעין נח"ל ב־31 בינואר 1982. טקס העלייה על הקרקע נערך ביום העצמאות של מדינת ישראל בשנת 1982. כיום מתגוררות ביישוב 6 משפחות. כלכלת היישוב מתבססת על תיירות ונופש. במקום מופעלים מסעדה ובקתות אירוח.
קרא עוד
ללא WIFI
ג'קוזי
מטבח
אין טלוויזיה
אפשרות למדורות
פינות מנגל
ג'קוזי
מטבחונים מאובזרים
גלריות לשינה
מיטות זוגיות רחבות
מרפסות
אלון
החל מ - 700 ש"ח
עד 4 איש 25 מ"ר סטודיו

בקתה קסומה, הנמצאת כ-200 מטרים מחוץ לישוב נמרוד, על טרסה בסמוך למבודדות ולבקתה החפורה כשההגעה אליה היא בדרך עפר.
בקתת "אלון" בנויה כחלל אחד, עם חלון גדול לנוף. פינת שינה עם מיטה זוגית, מיטת קומותיים לילדים כמו גם מטבחון הכולל: מקרר, טוסטר אובן, כירה חשמלית, סכו"ם וצלחות. מהבקתה ומהמרפסת החיצונית ומהחצר תוכלו לצפות בנוף המרהיב של ברכת רם.
הבקתה מתאימה לזוג או למשפחה עד 4 נפשות.
אין בבקתה ג'קוזי או אח עצים, ניתן בחצר להדליק מדורה.

המתחם העליון
החל מ - 2000 ש"ח
עד 21 120 מ"ר סלון + 3

מתחם אירוח חדש עם 3 חדרי סטודיו (לא וילת אירוח!)  שבה נוף מרהיב לברכת רם ומסעדה.
לכל חדר מקלחת ושירותים, ג'קוזי פינת קפה, מקרר, מיטה זוגית, מיטה בודדת, פינת אוכל וגלריה (מרפסת בחדר) לשינה של הילדים.
מחוץ לבקתות  חלל משותף (סלון) שבו מטבח מאובזר הכולל: מקרר, טוסטר אובן, כירה חשמלית, כלי אוכל וכלי בישול, אח עצים לחימום בחורף ופינת ישיבה משותפת.
המתחם מתאים ל 3 משפחות (עד 21 איש) שרוצות להיות ביחד וקבוצות חברים וזוגות.
אין טלוויזיה או WIFI, קיימת קליטה סלולרית.
*מחיר ל- 6 איש

הספא
החל מ - 1000 ש"ח
עד 7 35 מ"ר דופלקס 2

לבקתת ספא שתי קומות: הקומה הראשונה היא קומת שינה עם חלונות גדולים לנוף, בה תמצאו מיטה זוגית גדולה, מקלחת ושירותים ואח עצים המחמם גם את הקומה העליונה, קומת הספא.

בקומת הספא ישנו ג'קוזי ספא רחב המתאים ל-6 אנשים, סאונה יבשה ומקלחת. עוד תמצאו בקומה חדר שינה המתאים ל-3 אנשים וספה, מטבח ופינת ישיבה המשקיפה דרך חלונות גדולים לבריכת רם.

*המחיר ל- 4 איש

המבודדות
החל מ - 700 ש"ח
6 30 מ"ר סטודיו וגלריה

הבקתות המבודדות נמצאות כ 200 מטר מחוץ לגדר היישוב. הן רומנטיות להפליא, מרווחות מאוד ומציעות שני חדרי אירוח, אשר ביניהם מחברים שני חלונות גדולים. בחלל אחד שתי ספות נמוכות ושולחן קטן ובחלל המרכזי תמצאו מטבחון, ג'קוזי, סלון, אח עצים ועליית גג קטנה. המרפסת נראית כמו תלויה באוויר ובה נמצאות מיטות שיזוף ושולחן
פיקניק, פינת ישיבה ונוף שפשוט לא תוכלו לדמיין.

החפורה
החל מ - 700 ש"ח
עד 4 18 מ"ר סטודיו

בקתה קסומה, הנמצאת כ-200 מטרים מחוץ לישוב נמרוד, וההגעה אליה היא בדרך עפר. היא בנויה כחלל אחד, עם חלון גדול לנוף. במרכז החלל תמצאו פינת שינה, אח עצים וג'קוזי פתוח, כמו גם מטבחון הכולל: מקרר, טוסטר אובן, כירה חשמלית, סכו"ם וצלחות. מהבקתה תוכלו לצפות בנוף המרהיב של ברכת רם. הבקתה מתאימה לזוג או למשפחה.
בתקופה בה מבשילים פירות עצי הדובדבן, ניתן לקטוף מהעצים הסובבים אותה ולאכול מהפרי האורגני ישר מהעץ.

הצרפתיה
החל מ - 598 ש"ח
עד 3 18 מ"ר סטודיו

"הבקתה הצרפתית" מעוצבת כעליית גג פריסאית, עם עיצוב כפרי צרפתי. המיטה נמוכה, הג'קוזי מלבני ושקוע בחלקו ברצפת העץ. הבקתה אינטימית ורומנטית ותמצאו בה מיטה נוספת, אח עצים, מטבחון, מקלחת ושירותים.

התאומות
החל מ - 600 ש"ח
עד 7 22 מ"ר סטודיו + גלריה

"התאומות" הן זוג בקתות הצמודות אחת לשנייה ומתאימות במיוחד לשתי משפחות. כל אחת מהבקתות גדולה ומרווחת ומכילה משפחה גדולה (זוג + 4 ילדים). בכל אחת מהבקתות תמצאו שני מתחמי שינה- של ההורים הנושק לסלון ומאפשר פרטיות עם מחיצת וילונות ושל הילדים בגלריית השינה. בכל בקתה יש מטבחון, מרפסת, אח, פינת
אוכל, חדר אמבטיה ובו ג'קוזי מפנק.

הראשונה
החל מ - 600 ש"ח
7 25 מ"ר סטודיו + 1

בקתה זו הינה לופט עם חלל אחד גדול, ובו מיטת אפריון, שתי ספות (מיטות יחיד), מטבחון ושולחן אוכל גדול עשוי עץ גשמי. באמצע החדר ישנו ג'קוזי מפנק, מקלחת ושירותים נפרדים. בחלל ישנו אזור שינה מיוחד לילדים, ובו 3 מזרנים. הבקתה מתאימה לזוגות המעוניינים במרחב גדול, או למשפחות הרוצות לחוות תחושת משפחתיות
מיוחדת, סביב השולחן הגדול, ליד האח הבוערת.

מוזמנים להתרשם

גלריית תמונות

he_ILעִבְרִית
דילוג לתוכן