תיירות הר ועמק

אולם אירועים וכנסים במלון טיבריא

אולם לחתונות קטנות

מחפשים אולם מושלם לאירועים קטנים כגון חתונות, כנסים או יום עיון לחברות? הגעתם למקום הנכון!

במלון טיבריא אנחנו מציעים אולם המאפשר לכם ליצור אירועים משפחתיים בלתי נשכחים, שבתות חתן באווירה חד פעמית, כנסים מקצועיים, ימי גיבוש לחברות והרצאות מרשימות שאף אחד לא ישכח. 

הטרנד החדש אשר צובר תאוצה בשנים האחרונות הינו אולם לאירועים קטנים. כולם מחפשים אולם לאירועים קטנים עד 100 איש עם אוכל ברמה גבוהה ואווירה קופצנית וזורמת, כזה שיאפשר לכם ביחד עם המשפחה והחברים כמו שתמיד חלמתם.

למה כל כך חשוב למצוא את האולם הנכון עבורכם?

 

כאשר מדובר ברשימת מוזמנים מצומצמת, כל האורחים הם אנשים שאתם באמת מכירים ושמחים לראות. ישנו היצע רחב של אולמות ברחבי הארץ המציעים מתחמי אירוח בגדלים שונים, אך אולם כמו שאנחנו מציעים במלון טיבריא הינו ייחודי ומתאים כאולם בוטיק לאירועים הנחשבים קטנים, חתונות מוקפדות ומעוצבות, חינה מקורית עם נוף עוצר נשימה במחיר מעולה לדיל אשר כולל עיצוב מסורתי וציוד נלווה. אצלנו באולם היוקרתי במלון טיבריא תוכלו למצוא גם מקום מושלם לצורך אירוע חברה בערב או כנס בצהריים, הרצאות באווירה מקצועית ועוד.

האולם שלנו במלון טיבריא בכנרת הינו אולם אשר מתמחה באירועי בוטיק. חגיגת אירוע מלווה תמיד בהתרגשות גדולה, בין אם זה בר מצווה או בת מצווה, ברית או בריתה, חתונה קטנה או אירוע חינה, את תכנון האירוע מלווה התרגשות עצומה וגם לא מעט חששות מפני המשימות הרבות אשר יש למלא על מנת להפיק אירוע מוצלח. אחת המשימות החשובות ביותר היא בחירת אולם אירועים, האולם הוא לב ליבו של האירוע ויש לו השפעה גדולה על הנאת האורחים ועל החוויה כולה.

שואלים את עצמכם למה לבחור דווקא באולם שלנו?

 

מדובר בבחירה המושלמת עבור כל מי שמחפש אולם בטבריה בסמוך לכנרת היפיפיה שלנו. הנה כמה סיבות למה כדאי לבחור דווקא בנו: עם הזמן הפכה טבריה לעיר מפותחת אשר מציעה מבחר רחב של אולמות אירועים המציעים שפע אפשרויות לסוגי אירועים שונים – פרטיים או עסקיים. התחרות הגדולה לא עושה לבעלי האולמות והמלונות את החיים קלים ולכן אנחנו נדרשים להציע אירועי מעוצבים ומסוגננים ברמה הגבוהה ביותר.  המבחר הגדול מחייב אותנו להיות אטרקטיביים מבחינת מחיר האירוע אך יחד עם זאת גם לשמור על סטנדרטים גבוהים על מנת ספק חווית שירות ברמה גבוהה. בבואכם לחפש אולם אירועים באזור הכנרת אנחנו ממליצים לכם להגיע אלינו לביקור התרשמות.

מה אנחנו מציעים?

 

אולם לחתונות קטנות ואירועים אשר כוללים לינה במלון הבוטיק (בו ישנם 27 חדרים) ויכול להכיל עד כ-100 אורחים של חברות ולפרטיים. ישנה אפשרות לקיים כנסים וימי עיון  עם או ללא לינה בהתאם לצורך שלכם.

בנוסף, תמצאו אצלנו מרכז שידור ייחודי המאפשר להקרין או להשמיע מצגות וסרטים לכל אורחי האירוע.

מה עוד? בר הגשה כמובן. ישנו מטבח קצה בו תוכלו לחמם אוכל ולהגיש ארוחות של הקייטרינג אותו בחרתם בנוחות וביעילות, או שתוכלו לארגן בו ארוחות קלות וכיבוד אשר הבאתם עמכם.

כאשר מדובר באירועים פרטיים כגון חתונות, ימי הולדת שבת חתן, בריתות וכדומה, ניתן להרחיב את חבילת האירוח כך שתכלול לינה לכל המשפחה, ושימוש באולם ובמטבח הקצה לצורך הסעדת האורחים.

במלון טיבריא היוקרתי ישנה סאונה וחדר כושר לשימוש האורחים, כמו גם חדר טיפולים כחלק מהספר שלנו (ניתן להזמין טיפולי עיסוי מראש) ולהשתמש בחדר מיוחד לזוגות המעוניינים לקחת את הזמן, להירגע מהכנרת הקסומה ולבלות ביחד בג'קוזי מפנק במיוחד.

מה חשוב לבדוק ולדעת בעת בחירת אולם?

 

  • אולם אירועים צריך שיהיה לו רישיון עסק בתוקף. רישיונות עסק מתחדשים אחת לשנה, כך שחשוב לבקש לראות את רישיון העסק. רישיון עסק מבטיח כי כללי ההיגיינה והבטיחות נשמרים.
  • ביקור באולם אירועים בעת קיום אירוע אמיתי במקום יעזור לכם לקבל רושם אמיתי שאינו שיווקי. כאשר תגיעו לביקור נסו להרגיש את האווירה במקום ולחוש את הנאת האורחים המשפחה. זיכרו כי טוב מראה עיניים מסיפורים כאלו ואחרים.
  • כמות המוזמנים: בעוד בעל אולם האירועים יאמר לכם כמה מוזמנים יכול להכיל האולם, עדיין כדאי להתרשם ממנו בעצמכם על מנת להבין את מידת הצפיפות לכמות המוזמנים המיועדת.
  • סידור השולחנות והעיצוב: בביקורכם באירוע שימו גם לב לעיצוב האולם. לפעמים מראה מרשים יכול להיות כולו בנוי על טעמכם וסיגנונכם האישי ועל כן אנחנו ממליצים להסביר מהו הצורך והרצון האישי שלכם.
  • וודאו מה כלול ומה לא על מנת להימנע מהפתעות לא נעימות, וחתמו על כך בהסכם מסודר. חשוב לוודא שהכל יועלה על כתב, גם לטובתכם וגם לטובת האולם.
  • חניה: וודאו כי יש מספיק חניה עבור המוזמנים שלכם.
  • קייטרינג: לפני שאתם חותמים ודאו מה בדיוק יקבלו המוזמנים. חשוב לטעום מהאוכל ולוודא כי הוא טעים לכם, וודאו אילו אלטרנטיבות קיימות עבור אורחים בעלי צרכים ודרישות כשרות מיוחדות, או עבור צמחוניים וטבעוניים. אצלנו ישנה אפשרות להביא קייטרינג עצמאי.
  • נגישות: אמנם מרבית המתחתנים הם צעירים, אולם חלק מהמוזמנים הם צעירים רק ברוחם. ודאו כי קיימת נגישות לבעלי מוגבלויות במידה ויש כאלו בין המוזמנים, ועבור המבוגרים יותר ודאו כי דרכי הגישה סלולות או מרוצפות, אין מכשולים וסכנות אשר עלולים להעיב על השמחה.

אירועי בוטיק זה אנחנו!

 

מעוניינים באירוע בלתי נשכח? אצלנו תמצאו בניין אבן עתיק משוחזר באווירה אירופאית, שקט ושלווה במיקום מרכזי, אווירה משפחתית ושירות אדיב ומקצועי. אנחנו נמצאים במרחק הליכה מחוף הים, מהטיילת, מהמדרחוב ומבתי אוכל רבים וכשרים. כמון כן נציין כי חמי טבריה נמצאים במרחק 5 דקות נסיעה מהמלון.

השקענו חשיבה מעמיקה בכדי ליצור לכם את החופשה המושלמת במשך כל עונות השנה. כלל המתחמים ממוקמים בסמוך לאטרקציות רבות בהן תוכלו לטייל ומהן תוכלו ליהנות בהתאם לאופי האירוע.

רוצים לקבוע ביקור התרשמות? יש לכם שאלות? צרו איתנו קשר עוד היום בטלפון 052-2506777

 או בדוא"ל  sales@bikta.net ונשמח לתת לכם שירות!

תוכן עניינים

he_ILעִבְרִית
דילוג לתוכן