תיירות הר ועמק

אולם לכנסים ואירועים

אולם אירוע לימי עיון

מעוניינים באירוע חברה ברמה גבוהה? רוצים להעלות את המוטיבציה של העובדים או ליצור שיתופי פעולה עם חברות נוספות? כנס במקום הנכון יכול לעזור לכם בכך!

כנסים עסקיים, בין אם מדובר בכינוס עסקי הכולל עשרות משתתפים, ובין אם מדובר בפגישה עסקית קובעה, דורשים מקום יעיל ואיכותי בה תוכלו לערוך אותם ברמה גבוהה ומרשימה.

אולם הכנסים שלנו בהחלט עונה על הצורך הזה.

אם אתם תוהים איך נכון לבחור אולם לכנסים בצפון, אילו פרמטרים כדאי לבדוק לפני שסוגרים ועוד שאלות בנושא זה, המאמר הבא הוא בשבילכם!

איך מחליטים איפה לערוך את הכנס?

הפרמטר החשוב ביותר כאשר מדובר באולם כנסים הינו המיקום. למעשה אין תשובה חד משמעית לשאלה מהו המיקום הכי טוב, אך לחלוטין אפשרי להגדיר מהו מיקום אולמות כנסים נכון ויעיל.

ראשית, בחירת המיקום נעשית על בסיס התחשבות באוכלוסיית הכנס, כלומר מי יהיו המשתתפים, ולאחר מכן מתוך מחשבה על מטרת הכנס, אופיו ומטרתו. כמובן שבהמשך ההחלטה נכנס שיקול מרכזי שהינו המחיר ונשאלת השאלה האם העלות הינה אטרקטיבית ביחס לפרטים המוצעים.

במידה ומדובר בכנס בינלאומי או רב משתתפים, סביר להניח כי המשתתפים יעדיפו מיקום מרכזי ולכן חשוב להקפיד על מיקום עירוני מרכזי בקרבת מקום למלונות אשר יתאים ביותר לאופי הכנס.

ישנם מלונות רבים אשר מציעים אולמות כנסים קטנים להשכרה במסגרת המלון, אך לא כולם עונים על הצורך שלכם. במידה ומשתתפי הכנס נמנים על אוכלוסייה מקומית, יתכן ותעדיפו דווקא אולמות כנסים מרוחקים יותר עם נוף פסטורלי ואווירה מיוחדת. אנחנו עונים על כל האפשרויות הללו באולם בוטיק אחד!

האולם שלנו במלון טיבריא ממוקם בתוך מבנה אבן עתיק משוחזר באווירה אירופאית ייחודית.

אצלנו תמצאו שקט המשולב עם מיקום במרכז העיר ואווירה משפחתית עם שירות אדיב ומקצועי.

כמו כן המלון ממוקם במרחק הליכה מחוף הים, מהטיילת, מהמדרחוב ומבתי אוכל רבים וכשרים שיאפשרו לכם להשלים את החוויה העסקית.

לבסוף, מובן כי המחיר משפיע אף הוא: בהינתן אותו אולם אירוע לימי עיון, ההבדל בין מקומות בעלי ביקוש גבוה לבין מקומות מרוחקים יותר עלול להגיע לכדי 300%.

איזה ציוד אתם צריכים?

 

ציוד באולם הינו חלק חשוב מאוד מהמאפיינים של אולמות כנסים. הציוד הבסיסי שהפך להיות בגדר חובה הוא מערכת הקרנה ממוחשבת (מקרן) ומערכת שמע מתאימה.

הקפידו לוודא את תקינות המערכת, נוכחות מחשב במקום (במידה והמציג הגיע עם דיסק און קי בלבד, וחשוב מכל- התאמת מערכות ההצגה לכמות המשתתפים. במידה ומדובר בכנס קטן, מקרן אחד יעשה את העבודה מצוין.

אולמות כנסים שונים מתהדרים בתוספות טכנולוגיות נוספות כגון חיבור אלחוטי, מסכי פלזמה לצורך איכות הקרנה טובה יותר ועוד.

איזה אירועים מתאימים לאולם קטן?

 

  • יום עיון, אירוע חברה, ישיבה שצריכה לכלול את כל העובדים.
  • אירוע סוף שנה בו אנחנו רוצים לשנות קצת אווירה ולצאת מהמסגרת היום-יומית במשרד.
  • קורס הכשרה, רענון נהלים או למידת מיומנויות חדשות.
  • כנס הכולל נאומים של מובילי דעה או בעלי יוזמות חדשות.

תהיה הסיבה לכינוס אשר תהיה, אתם צריכים מקום מרווח ונוח על מנת שיהיה מספיק מקום לכולם, וכמובן שצריך גם מיקום מוצלח. בדיוק בשביל זה הוקם האתר שלנו אשר מספק מענה לכל מי שמחפש אולם אירועים לכנסים ברמה גבוהה. בין אם מדובר בהרצאה, יום כיף או סגירת פינות לקראת מכרז, אצלנו תוכלו למצוא בדיוק את מה שחיפשתם. במיקום הנכון ובגודל הנכון.

מה עוד צריך לדעת?

 

בנוסף להתאמת אולם כנסים לגודל הקבוצה, מיקום פסטורלי וציוד נלווה הכרחי, ישנם גם שירותים נוספים. האולם שלנו מאובזר בציוד הנחוץ לקיום ישיבה סטנדרטית. על מנת לוודא כי יש אצלנו את כל הציוד לו אתם זקוקים תוכלו ליצור קשר עם הנציגים ולוודא איתם כי אכן כל האביזרים בהם תרצו להשתמש כבר נמצאים ומחכים לכם. הציוד הסטנדרטי כבר ישנו, וכמובן שנשמח לשמוע על כל שאר הדרכים בהם אתם רגילים לנהל כנס על מנת לסייע לחוויה המיטבית שלכם.

ישנה גם אפשרות למגוון שירותים נוספים אשר נחוצים לאירועים מסוג זה כגון שירותי קייטרינג, עיצוב האולם וכל צורך נוסף שיעלה בדעתכם.

איך בוחרים נכון?

 

כל גוף או ארגון אשר מתבסס על הון אנושי יודע כי מפגשים בפורום רחב הם הבסיס ליחסי עבודה נכונים ואפקטיביים. יציאה מאזור הנוחות השגרתי למקום אחר לטובת הרצאה, סדנה או אפילו פגישת עבודה במיקום מרענן מוסיפים צבע ויצירתיות לכולם.

המקום בו יתקיים המפגש יכול להיות משמעותי מאוד לטובת התוכן המועבר בו. בין אם משיקולי צורת החדר, האקוסטיקה שבו וכדומה. התאמת החלל לאופי האנשים ולמטרת הכינוס עשויה להכריע את הצלחתו להצלחת הכנס. שימו לב כי לקוחות נוטים להתמקד בפרמטרים טריוויאליים בלבד כמו גודל החדר והמיקום שלו, וכך לפספס למעשה פרטים נוספים פחות מרכזיים הקשורים לתוכן המפגש וגורמים נוספים.

בחירת המקום המדויק

 

בדומה לתחומים אחרים בהם מומלץ להתייעץ עם המקצוענים בתחום, גם בבחירת אולם הכנסים אשר ישרת את מטרת הכנס כדאי להיעזר במי שעושה זאת מדי יום עבור משתמשים רבים. בחירת המיקום בארץ תהיה שונה עבור משתמשים שונים. ממדי החדר צריכים להתאים כך שלא יהיה צפוף אך גם לא תיווצר אווירה של אולם ריק.

לכל לקוח יש את הצרכים הייחודים לו, וגם אם הוא לא בדיוק יודע לתאר אותם במדויק אנחנו נעזור לכם להבין מהם הפרטים הקטנים אשר ינחו אתכם לעבר בחירת המקום המתאים ביותר.

אולם לכנסים עסקיים והרצאות זה אנחנו!

 

מעוניינים בכנס מקצועי ובלתי נשכח? אצלנו תמצאו בניין אבן עתיק משוחזר באווירה אירופאית, שקט ושלווה במיקום מרכזי, אווירה משפחתית ושירות אדיב ומקצועי. אנחנו נמצאים במרחק הליכה מחוף הים, מהטיילת, מהמדרחוב ומבתי אוכל רבים וכשרים. כמון כן נציין כי חמי טבריה נמצאים במרחק 5 דקות נסיעה מהמלון.

השקענו חשיבה מעמיקה בכדי ליצור לכם את האירוע המושלם במשך כל עונות השנה. כלל המתחמים ממוקמים בסמוך לאטרקציות רבות בהן תוכלו לטייל ומהן תוכלו ליהנות בהתאם לאופי האירוע.

רוצים לקבוע ביקור התרשמות? יש לכם שאלות? צרו איתנו קשר עוד היום בטלפון 052-2506777

 או בדוא"ל  sales@bikta.net ונשמח לסייע לכם!

תוכן עניינים

he_ILעִבְרִית
דילוג לתוכן