תיירות הר ועמק

יום פינוק ליום הולדת

ימי פינוק ליום הולדת

יום ההולדת מתקרב ואתם חושבים ללא הפסקה מה עושים הפעם? מרגישים שכבר השתמשתם בכל הרעיונות הקיימים ליום הולדת ולא מפסיקים לחשוב איך תצליחו לרגש גם הפעם את האנשים האהובים עליכם?

אם שאלות מטרידות כגון מהו הטרנד המועדף היום ואיך נצליח בכל זאת להפתיע גם השנה את בן או בת הזוג לא נותנים לכם מנוח, הגעתם למקום הנכון.

אנחנו ננסה לעשות לכם קצת סדר לקראת יום ההולדת הקרוב. אספנו עבורכם מספר רעיונות ליום הולדת ומקומות מומלצים ליום שכולו פינוק.

רגע לפני שנתחיל, רק נציין כי כלל המתחמים שלנו ממוקמים בסמוך לאטרקציות רבות בהן תוכלו לטייל ומהן תוכלו ליהנות במשך כל עונות השנה.

אז מהן האפשרויות?

  • חופשה מפנקת ומגוונת ב"בקתות האגם": זוגות ומשפחות, בודדים או מטיילים על שביל ישראל או שביל הגולן, קבוצת חברים או מספר משפחות – תוכלו לבחור בחופשה בכפר מול הכנרת והארבל, ברמת הגולן מול החרמון ובעיר טבריה. אם אתם חפצים בסוף שבוע רומנטי או לנופש רגוע עם החברים, או שאתם חוגגים מסיבת רווקים או רווקות רגועה, תוכלו להגיע אלינו לחופשה מפנקת בצימרים.
  • מי מכם אשר מעוניין בהתחברות לשלווה של הטבע או לאווירה רומנטית זוגית או משפחתית מיוחדת ימצאו אותה אצלנו ב"גלמפינג בערפל" – מתחם קמפינג למרגלות החרמון אשר משלב גלמפינג יחודי כל השנה למרגלות החרמון בו יחידות משולבות עץ מחוממות לזוגות ומשפחות, מדורות ופוייקה מול נוף עוצר נשימה של החרמון המושלג, ברכת רם ומסעדה.
  • בקיץ תוכלו להקים אוהלים משלכם במתחם "קמפינג בערפל" – מתחם רחב ידיים המשקיף לנוף עוצר נשימה.
  • במידה ותרצו חופשה בסגנון מעט יותר עירוני עם מרחק הליכה מהכנרת ומאתרי מורשת או מעיינות חמים ופארק מים, תמצאו אותה במלון הבוטיק "טיבריא".

אז כל מה שנותר לכם לעשות זה רק לספר לנו באיזו חופשה אתם חפצים ובאיזה מקום, כמה אורחים תהיו, ואנחנו כבר נדאג לכל השאר. אנחנו מבטיחים לכם שתחזרו שוב.

אז איך כל זה קורה בעצם?

ביום האירוע ייצא החוגג מביתו או ממקום עבודתו או מכל מקום אחר שנקבע על-פי התסריט שלכם כאשר הוא מלווה ביד נאמנה ובטוחה בין התרחשויות מגוונות אותן יחווה בתחילה כצירופי מקרים מפתיעים, כאשר למעשה דבר איננו מקרי אלא מתוזמן ומתוכנן בהקפדה לפרטי פרטים. ככל שיעברו השעות הוא יחוש בריגוש הגדול. המסע ישלב חוויות ורגעים אישיים, ויהיה מתובל בטעמים, צלילים, מראות, פינוקים וזכרונות נוסטלגיים נעימים. זה יהיה התסריט שנכתב ובויים במיוחד עבורו – מסע מהנה ומרגש אותו כבר לא יוכל לשכוח לעולם.

אין כמו ספא

הספא שלנו במלון טיבריא יעניק לכם הרבה שקט ושלווה, ולכן כדאי שמידי פעם תיקחו פסק זמן מהעבודה ומהלחץ השגרתי ותבואו לחופשה מפנק באחד מבתי הספא המפנקים שהכרתם. קיימות חבילות ספא נפלאות אשר מותאמות במיוחד לזוגות וכוללות אווירה כיפית ורומנטית בדיוק כמו שאתם מחפשים, אז אל תחכו לרגע האחרון והתקשרו להזמין כמה ימים לפני את חבילת הספא אשר מתאימה ועונה על ציפיותיכם. זוגות רבים נהנים למצוא את עצמם מתפנקים מעיסויים וטיפולים שונים כדרך שלהם לנוח קצת מהשגרה, להשתחרר, להירגע וליהנות מיום חלומי בספא.

יום ספא מהנה מתאים לכל אדם אשר מחפש לחגוג יום הולדת לבן או בת זוגו, וליהנות מאוכל טוב, עיסויים מקצועיים ומתקני ספא המוצעים ללא תשלום נוסף וללא הגבלה. אם עדיין לא הרמתם את הטלפון כדי לפנק את עצמכם ואת בני זוגכם ביום כיף זוגי מפנק, אין זמן יותר טוב לעשות זאת מאשר עכשיו!

אם ברצונכם להכין הפתעה לבני הזוג שלכם ולקחת אותם למקום עם נוף יפה, ארוחת בוקר עשירה, ועיסוי מענג אז המקום המושלם לכך הוא לא אחר מאשר מלון טיבריא הסמוך לכנרת, בו תוכלו לשלב מנוחה במלון עם הכנרת הקסומה.

בין הטיפולים השונים שתוכלו להזמין תוכלו למצוא: עיסוי שוודי, עיסוי תאילנדי, רפלקסולוגיה, עיסוי רקמות עמוקות, עיסוי משולב, עיסוי ספורטאים, עיסוי לנשים בהריון, עיסוי אבנים חמות, ועוד עיסויים רבים ומגוונים לבחירתכם ולפי הזמן שנוח לכם. בדרך כלל מומלץ להזמין חבילת ספא שנראית לכם זמן מה לפני וליהנות מהדרך הכי כיפית שתשחרר אתכם ואת גופכם מכל הלחצים והדאגות בהם אתם שרויים.

ימי פינוק ליום הולדת בוחרים אצלנו!

מעוניינים לארגן יום הולדת קסומה לבן או בת הזוג? צריכים רעיונות נוספים? השקענו חשיבה מעמיקה בכדי ליצור לכם את החופשה המושלמת במשך כל עונות השנה.

רוצים לברר פרטים? יש לכם שאלות? צרו איתנו קשר עוד היום בטלפון 052-2506777

 או בדוא"ל sales@bikta.net ותת לכם שירות!

תוכן עניינים

he_ILעִבְרִית
דילוג לתוכן