תיירות הר ועמק

ימי פינוק לזוג

ימי פינוק לזוג בצפון בסופש

מתי בפעם האחרונה ביליתם ביחד יום כיף שכולו פינוק עם בן או בת הזוג שלכם?

מחקרים רבים משקפים כי בעוד רמה סבירה של מתח נחשבת בריאה לגוף, מתח רב ועוצמתי עשוי להביא אותנו לא רק לתחושה של פספוס גדול של ימים רבים מהחיים אלא גם לתשישות ופגיעה ממשית בבריאותינו הפיזית והנפשית.

רובנו לא באמת צריכים מחקרים על מנת לזהות מתי אנחנו זקוקים לעצור רגע ולנוח. כל אדם וכל זוג זקוק לפעמים למעט חופש ולו של יום בודד אחד. אז הגענו לחדשות הטובות – זה באמת לא כל כך מסובך ומורכב לקחת פסק זמן קצר ולצאת קצת מהשגרה. כל מה שצריך זה להודיע על יום חופש בעבודה, לארגן אחד כזה גם עבור בן או בת הזוג שלכם, ולצאת ליום כיף שכולו רומנטיקה ושלווה, יום של התאווררות אמיתית אשר יחולל פלאים למצב הרוח ולתחושת הקירבה ביניכם.

מה  ניתן לעשות ביום כיף זוגי בצפון?

 

המתפנקים שביניכם יוכלו לארגן יום כיף אשר יכלול טיפול או עיסוי זוגי בו תשכבו זה לצד זו ותקבלו עיסוי (משני מעסים) בו זמנית (חדר זוגי). עוד בתוכנית יכולים להיות פינוקי ספא, ארוחות מומלצות, התרגעות, אטרקצית ופעילויות אתגריות, והכי חשוב – המון שלווה וזמן איכות ביחד.

חובבי ספורט אקסטרים יוכלו לארגן יום כיף אשר יכלול טיול רגלי או ממונע (טרקטורונים וכדומה), ומי אשר מתאים להם דווקא יום כיף רומנטי המוקדש לחגיגת הזוגיות לצורך ציון תאריך מיוחד כגון יום הולדת, יום נישואין וכדומה יוכלו לבלות את היום ביחד, לחלק את הזמן בין התחביבים שלכם, להעלות זיכרונות, להתרענן ולהתפנק בזמן איכות משותף.

איפה מבלים יום כיף זוגי בצפון?

 

אפשר כמובן להפוך את יום הכיף המתוכנן שלכם לחופשה מפנקת בחו"ל, אבל – לא חייבים בכל פעם שרוצים לברוח לרגע מהשגרה להפוך את העניין למבצע יקר ומורכב של מספר ימים.

יום כיף זוגי בצפון הארץ למשל מציע שלל אטרקציות, פינוקים, נופים מרהיבים (בכל עונה יש מראות ייחודיים בצפון) והמון בתי עסק שערוכים להציע לכם פינוקים מלוא החופן והצעות ייחודיות לאטרקציות ובילויים שלא תמצאו במרכז (או כאלה שכן, אבל ברמה אחרת, וכמובן, בנופים אחרים…).

  • צליל אהבה בכנרת: מה במתחם ? מול הרי הגולן, במושבה מגדל תמצאו את "צלילי אהבה בכנרת – Kinneret love sound".המתחם ממוקם בלב המושבה מגדל ומוקף צמחייה, עצי זית ונוי, פרי הדר ומנגו. יש בו תחושה כפרית נפלאה ובאוויר נישאים ריחות משכרים של לימון ותפוזים. המתחם סגור ואינטימי ומכיל 3 צימרים כפריים וסוויטה גדולה ומרווחת המקיפים את בית האירוח "בית כנרת" אשר נמצא במרכזו של המתחם. הצימרים צבועים בחום ויש בהם אווירה חמה, אינטימית ורומנטית. בכניסה לכל צימר/יחידה תמצאו פינת ישיבה מקורה ובה שולחן עם כסאות ומנגל מברזל העשוי בעבודת יד. בכל הצימרים ישנם מזגנים, כירת חשמל וטלוויזיה, כמו גם אינטרנט אלחוטי זמין חינם לכל המתחם. בחצר ישנה בריכה שחיה גדולה מקורה ומחוממת בחורף וגם סאונה משותפת.
  • קמפינג בערפל: מה במתחם? אתר הקמפינג שלנו נמצא על מצוק הר קטע אשר צופה לברכת רם בואכה צפון רמת הגולן, למרגלות הר חרמון הסבא. האתר נמצא בגובה 1000 מטר בלב מטעי הדובדבן האורגני של המשפחה ומתאפיין באוויר הרים צלול וקר, ראות הפכפכה ושקט אין סופי. המקום בנוי על יסודות הבניה וההוויה האקולוגית.מה כלול במחיר? שירותים, מקלחות חמות, אזורי מדורה, מנגל ובישול, מקררים לשימוש חופשי, נקודת חיבור חשמל להטענת טלפונים סככות צל, שולחנות, וגישה למסלולי טיול ישר מפתח האוהל. ניתן להביא כלבים. אפשרויות לינה: הלינה באוהלים פרטיים, ניתן לפרוש אותם בשטח הפתוח, מתחת לסככות או בלב מטע הדובדבן.
  • גלמפינג בערפל: אוהלי עץ ייחודיים בבניה עצמית, מבודדים וממוזגים עם מיטה זוגית. האוהלים משקיפים על נוף מרהיב של בירכת רם ומסעדה במיקום הטוב ביותר באתר הקמפינג "קמפינג בערפל". 4 "שפניות" 10 מ"ר אשר מתאימות לזוג + 2 , או "שפנית" אחת עם גלריה אשר מתאימה לזוג + 2 (כלול במחיר). 5 "לבניות" 12 מ"ר גבוהות יותר אשר מתאימות לזוג +4. מה כוללת "שפנית" / "לבניה"? מיטה זוגית (אפשר להוסיף מזרונים בתוספת תשלום), מזגן, שקע חשמל, שולחן קק"ל, סככה פרטית. שירותים ומקלחות עם מים חמים משותפים בקמפינג. במתחם השפניות והלבניות מקררים משותפים ומתקנים למדורות. במתחם הלבניות ישנו אוהל משותף עם תנור עצים ופינת זולה מפנקת ומרגיעה, וגם אוהל עם מטבחון שכולל גז וכיור.

מה חשוב לזכור?

 

  • נסיעה מאזור המרכז ליום כיף רומנטי בצפון תארך כשעתיים שלוש בלבד, בשילוב ארוחת בוקר מפנקת בדרך, ורצוי גם שיחה מעניינת וקלילה תוך כדי הנסיעה, תהפכו גם אותה לחלק מהפינוק שלכם. תיהנו!
  • מתנה לא חייבת להיות דבר חומרי. המזכרת שלכם יחד היא מה שחשוב באמת.
  • ככל שבני הזוג נמצאים יותר זמן ביחד, כך הרעיונות להפתעות מקוריות הולך ופוחת. הרי אחרי שכבר הפתעתם במתנות שונות כגון בושם, ארנק / תיק, חולצה ודייט רומנטי במסעדה, הפעם אתם חייבים לעשות משהו מקורי יותר! אנחנו שמחים לבשר לכם כי הגעתם למקום הנכון – יש לנו רעיון למתנה סופר מקורית שלא תשכחו..

ימי פינוק לזוג זה אנחנו!

 

מעוניינים לארגון ימי פינוק לזוג בצפון בסופש? השקענו חשיבה מעמיקה בכדי ליצור לכם את החופשה המושלמת במשך כל עונות השנה. כלל המתחמים ממוקמים בסמוך לאטרקציות רבות בהן תוכלו לטייל ומהן תוכלו ליהנות בהתאם לאופי האירוע.

רוצים לברר פרטים? יש לכם שאלות? צרו איתנו קשר עוד היום בטלפון 052-2506777

 או בדוא"ל sales@bikta.net ונשמח לראותכם!

תוכן עניינים

he_ILעִבְרִית
דילוג לתוכן