תיירות הר ועמק

אירוח בסובב כנרת

מלון טיבריא

בעיר טבריה דקות הליכה מהכנרת

Tiberia Hotel- מלון טיבריא הוא מלון בוטיק באווירה אירופאית הממוקם בעיר טבריה במבנה לשימור במרכז העיר העתיקה של טבריה, דקות ספורות הליכה מהכנרת, מפארק המים חוף גיא, מהחוף העירוני והטיילת.

החוף הירוק

קמפינג על שפת הכנרת באגם

החוף הירוק, חוף רחצה בצפון מערב הכנרת בחוף תמצאו מתחמי קמפינג, אוהלים ממוזגים, מתחם גלמפינג, קראוונים להשכרה, חנות נוחות ועוד..

צלילי אהבה בכנרת

נופש כפרי במושבה מגדל

מתחם אירוח ונופש כפרי ואינטימי במושבה מגדל למרגלות הר הארבל ולחופה של הכנרת הכולל 5 יחידות אירוח המתאים לזוגות, משפחות וקבוצות עד 22 אנשים.

בקתות האגם

מול הכנרת והארבל

מתחם אירוח פתוח לנוף הכנרת והר הארבל בו 4 יחידות הצבועות בצבעי כחול ולבן, בריכה וג'קוזי משותפים, המתאים למשפחות זוגות וקבוצות עד 18 איש.

החופשה המושלמת – כפר נופש בסובב כנרת

מחפשים כפרי נופש בסובב כנרת? הגעתם למקום הנכון. הכנרת מהווה את אגם המים המתוקים הגדול בישראל, ולא בכדי היא גם אחד מאתרי התיירות המובילים בארץ. הכנו לכם מאמר מקיף הכולל את כפרי האירוח השווים ביותר לשנת 2024. מתחילים.

כנרת – ההיית או חלמתי חלום

הכנרת, המכונה גם ים כנרת או ימת הגליל, היא אגם מתוק השוכן בצפון מזרחה של ישראל. הכנרת מהווה את מקור המים הטבעי הגדול ביותר במדינה ואחד מאתרי הנופש והתיירות הפופולריים בה.

הכנרת משתרעת על פני שטח של כ-170 קמ"ר והיא האגם הרדוד בעולם ביחס לגודלה. העומק הממוצע של האגם הוא כ-25 מטרים ובנקודה העמוקה ביותר מגיע עומקו לכ-43 מטרים. הכנרת מקיפה את חופיה מגוון עשיר של אתרי נופש, חופים לרחצה, מסעדות דגים, בתי מלון, אכסניות נוער ואטרקציות תיירותיות. 

מבחינה היסטורית ותרבותית הכנרת אף היא בעלת חשיבות רבה עבור שלוש הדתות המונותאיסטיות. הנוף המרהיב של הרי הגליל והגולן המשתקף במימיה והאווירה השלווה השוררת בה הופכים אותה לאתר מיוחד ואהוב על תושבי הארץ המחפשים אירוח כפרי על שפת הכנרת.

למה להגיע לכנרת?

לא בכדי הפכה הכנרת לאתר נופש כל כך פופולרי, ישנן סיבות רבות בגינן הישראלים בוחרים לחזור אליה כמידי שנה:

  • נופים מרהיבים – הכנרת מוקפת בנופים היפים והמרשימים ביותר בארץ. הרי הגליל והגולן יוצרים תפאורה נהדרת לאגם והשתקפותם במים מוסיפה לקסם.
  • מים צלולים – מימיה הצלולים והכחולים של הכנרת מזמינים לשחייה וצלילה.
  • חופים לרחצה – בכנרת עשרות חופים מוסדרים ויפים הפתוחים לקהל הרחב. המים המתוקים והנקיים מאפשרים רחצה נעימה בימי הקיץ החמים.
  • אטרקציות ובילויים – סביב הכנרת מגוון פעילויות כגון סיורים בסירות, דיג, אופניים, טיולי ג'יפים ועוד. ישנם גם אתרים היסטוריים, ארכיאולוגים ודתיים באזור.
  • מזג אוויר נוח – האקלים בכנרת נעים יחסית למרבית הארץ ומתאים לבילויים. החורף קצר ונעים והקיץ לא חם מדי.
לינה כפרית סובב כנרת

אירוח כפרי סובב כנרת

רבים הבוחרים להגיע לאגם, מחפשים אחר חווית אירוח כפרי ליד הכנרת, מה שנותן להם חוויה אותנטית יותר וקרובה לטבע. ישנו מגוון של אתרי אירוח כפרי סביב הכנרת, אך אלו הם הטובים והמומלצים ביותר לשנת 2024: 

צלילי אהבה הכנרת – נופש כפרי כנרת

אתר האירוח "צלילי אהבה בכנרת" ממוקם בלב המושבה מגדל מול הרי הגולן, ומספק אירוח כפרי באזור הכנרת ובין עצי זית, פרי הדר ומנגו. המתחם סגור ואינטימי וכולל 3 צימרים כפריים, סוויטה גדולה ואת בית האירוח "בית כנרת" שבמרכזו. 

במתחם תמצאו חצר עם בריכת שחייה מחוממת, ג'קוזי וסאונה משותפים, וכן פינות ישיבה אישיות עם שולחנות ומנגלי ברזל בכל צימר. בית האירוח מתאים למשפחות גדולות וכולל סלון, 3 חדרי שינה, מטבח מאובזר, חצר פרטית עם ג'קוזי ענק ועוד. 

האווירה המיוחדת, הפרטיות והשקט יחד עם הנוף להרי הגולן הופכים את המקום ליעד אידאלי לזוגות, משפחות או קבוצות שמחפשות נופש כפרי בכנרת.

כנרת אירוח כפרי – בקתות האגם

אתר האירוח "בקתות האגם" ממוקם במושבה מגדל למרגלות הר ארבל, עם נוף מרהיב לכנרת, להרי הגולן ולהר הארבל. המתחם כולל 3 בקתות עץ צבועות כחול-לבן.

בכל הבקתות תמצאו מזגן, מטבחון מאובזר, טלוויזיה ואינטרנט אלחוטי. במתחם חצר מרוצפת עם בריכת שחייה מקורה ומחוממת, ג'קוזי גדול, פינת מנגל ופינות ישיבה אישיות לכל בקתה.

המיקום הכפרי והשקט, בסמיכות לחופי הכנרת, ליקבים, מטעים ואטרקציות, הופך את המקום לאידיאלי עבור אירוח כפרי בכנרת למשפחות, זוגות וקבוצות קטנות המחפשים אווירה שקטה ונופש קרוב לטבע.

החוף הירוק – כפר נופש סובב כנרת

לאלו מכם המחפשים אירוח כפרי על הכנרת באווירה מעט שונה, יכול לבחור להגיע לחוף הירוק. זהו אתר הממוקם בנקודה יפה על חופה הצפון-מערבי של הכנרת, ליד העיר טבריה והיישוב מגדל. החוף מכוסה בדשא טבעי ועצים רבים היוצרים נוף ירוק ומרהיב.

החוף מיועד למנוחה ושקט – אין בו מוזיקה או מדורות. יש בו שירותי קמפינג, חוף רחצה מוכרז עם מצילים, מסעדת דגים, חנות נוחות ועוד. החוף פתוח 24/7 ומתאים למשפחות, לבילוי יומי או ללינת שטח.

בחוף אפשר למצוא גם מתחמים לקבוצות גדולות הרוצות פרטיות, וכן מגוון פעילויות כמו ספורט ימי ואירועים שונים. הגישה אל החוף נוחה הן ברכב פרטי והן בתחבורה ציבורית.

תיירות הר ועמק – להתחבר לטבע שלך

באתר שלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של אפשרויות נופש או אירוח כפרי בכנרת. אנו עומדים לרשותכם ונשמח לסייע בכל שאלה או בעיה שעשויה לצוץ – חייגו: 052-2506777.

he_ILעִבְרִית
דילוג לתוכן